Blogger Templates

Friday 24 June 2011

my friend=)

intan...=)

my best friend...dari kechik la aku kwn dgn intan dkt tadika...x sangka dpt jumpa kt skj kn heheh.....


 adhwa=)

my best friend..adhwa...=) ni kwn dari drjh satu....


alia=)


ni my best friend alia...=)ni kwn dari drjh satu n dari drjh empat naik2 basikal sama2...=) nk bf dia aminur aiman...semua org dh tau gosip tapi sape nk tau aiman love alia...hehehe=)


nasrin=)

ni kwn aku sorg lagi...menyusah kn org jer....rase nk smackdown je pompuan tapi disebabkan dia kwn aku sbr je la....:P

alis=)
  

n the last one my friend...x de la ade byk lagi kwn aku tapi ini sebahagia nyer...ni alis kwn aku yg byk bagi aku gelak hehehe=) alis namanya...la  bukannya org x tau dia ni famous danial love alis hehe=)



n gabungkan semua jadi mcm ni...



lawa x ....my sis wat...

No comments:

Post a Comment

ENJOY THIS POST...

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.