Blogger Templates

Wednesday 1 June 2011

my bfday is yesterday....

kt status aku tulis my bfday is aroud the corner....baru smalam aku smbt..dpt la hadiah seperti aku harapkan...hehee=)...ary jumaat ni nk gi karnival upin ipin la...walaupun aku ni dh 12 thn blum remaja lagi kn hahah aku bdk2 lagi....x nk mengaku dh remaja hehe...nk tulis per yer...semalam x dpt bkk fb sbb sibuk gi sklah pastu gi tuisyen ary ni baru dpt bukak tension nyer...pastu dh la ada mesra waris tuh la paling x suka walaupun dpt balik awal....hehe....ye la c.gu bagitau perangai buruk kt mak...abis aku dh la dpt 1 a 4 b....kalau c.gu riduan belum bagi kat c.gu haslinda kertas pemahaman dpt aku 2 a....tapi x per la  bkn ke masa upsr c.gu2 x leh tlog aku akn usaha lagi caiyok2!!!haha=) nk tulis mcm tapi byk sgt pnt tgn...wish aku kt fb 46 org x msk kt umh kt sklah...haha dh la mlz nk tulis out dulu...

No comments:

Post a Comment

ENJOY THIS POST...

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.