Blogger Templates

Tuesday 14 June 2011

erghh!! tadi ade mesra waris abis la aku my mother bagitau c.gu kelemahan aku...huhuhu....pastu c.gu salimah panggil aku igt ade ape la rupanya berdiri depan pintu ckp "puan/tuan nk gi mana ....kelas ank puan dia mana....mari sye tunjukkan....hahaha lawak tul....ttapi aku x wat pun sbb x berani...tgh tunggu mama smbil menyanyi....nk dgr lagu lagu dia sye hanya leh tulis lirik dia je ler..." mama come here.....mama cpt la dtg.....my mother...said alhamdulilah thank you allah thanks  you allah 4 my mother....heheh....tgh ddk tiba2 adhwa kate "mak afiqah" pasttu aku ckp la my mother...terus ikut mama wt malu jer hehehe....diorg siap gelak lagi n mcm biasa mama report kt mama per aku wt tension2 :p...lalal.....sad.....c.gu anadiah n pn hjh eisah nk pindah....huhu pengarah ppd gedik ngada2 nk tukar ni nk mrh ni..."you known pn anadiah dh lama mengajar di skj hampir 17 thn...gedik nk tukar kn owg.....kalau aku lagi tinngi jawatan lagi dia nk jer aku ckp....."i hire you go away from me" eiiiii geramnya......alis pun akn pindah....sedih tuh ada sikit tapi alis kn leh dtg sklah agama.......but alis x sedih lgsg.....aku tanya dia ko x sedih ker tinggal kwn dia siap ckp "gembira per x yah tgk muka bdk sebelah ni lagi" maksudnya alia nadhirah....tapi best gk alis dia x yah jadi pengawas dh lagipun dia dh dpt sijil dh....:P tapi kn best jgk mama dtg awal2 x yah jge tapi kn ade sorg pengawas ni lelaki mls la ckp nama dia...."emmm pakchik pakchik nk gi mana....pakcik tuh ckp:kls 5 kekwa.....(contoh sbb x igt per pakcik tuh ckp....pengawas:emmm kt situ pakcih terima kasih pakcik.....semua org gelak mmg la aku tulis ni x lwk tapi cara dia ckp tuh mmg lwk hahahahah......k la byk sgt aku tulis out dulu bye......

No comments:

Post a Comment

ENJOY THIS POST...

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.