Blogger Templates

Monday 2 May 2011

ala..x suka...

kat sklah agm nnti ada mkn pizza caner nk g sklah agm mama x bagi....aku dh la hari tuh main hujan mama x n aku demam lagi caner nk mkn pizza kt sklah agm..hish x suka cpt la baik demam bosan ddk rumah x tau nk wat per nk mkn pizza!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!i want to eat PIZZA hehe.....ni geram ni...ke tepi ke tepi aku nk lalu hahaha...kelakar la usop tuh sekali dia berlakon terus popular kot...hari tu kat sklah dtg dgn alia aku terjumpa muka sebiji mcm usop cuma tambah misai kahkahkah...pastu baju sama smpai ke leher nk jer aku tanya pakchik ni usop ker...aku bagitau la kt alia...alia pun ckp benda yg sama...hahah...tapi takut org lain lak wat malu jer k la bye....

No comments:

Post a Comment

ENJOY THIS POST...

SCM Music Player - seamless music for your Website, Wordpress, Tumblr, Blogger.